افتتاح دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر در شهرستان نوشهر

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نوشهر از افتتاح ستاد اجرایی خدمات سفر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میراث آریا، حسین متاجی ۲۶ اسفند ۱۴۰۳ در حاشیه افتتاح ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان گفت: ستاد اجرایی، گامی مهم در راستای ارتقای خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران محسوب می‌شود و نشان‌دهنده تعهد شهرستان نوشهر به توسعه گردشگری و ارائه خدمات باکیفیت به مسافران است.

 رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نوشهر افزود: این دبیرخانه باهدف ایجاد هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی و کمیته‌های ده‌گانه، به‌منظور ارائه خدمات بهتر و تسهیل سفرهای نوروزی، فعالیت خود را آغاز کرده است.

او با اشاره به برنامه‌ریزی دقیق، نظارت بر اماکن اقامتی و تفریحی و ارائه اطلاعات و راهنمایی به مسافران افزود: این اقدامات نه‌تنها به بهبود تجربه سفر گردشگران کمک می‌کند، بلکه نقش مهمی در ارتقای ایمنی و رفاه مسافران ایفا می‌کند.

متاجی افزود: هماهنگی با کمیته‌های خدماتی  ده‌گانه که شامل بخش‌هایی مانند خدمات انتظامی و ترافیکی، خدمات اسکان و رفاه، امداد و نجات، امور شهرداری و دهیاران، بهداشت و سلامت و محیط‌زیست، نظارت بر تنظیم بازار، حمل‌ونقل و ترافیک، اسکان و اطلاع‌رسانی، تبلیغات و امور فرهنگی و برنامه‌ریزی و آمار از دیگر اهداف کلیدی این دبیرخانه به شمار می‌رود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نوشهر گفت: با نظارت مستمر بر عملکرد این کمیته‌ها، تلاش می‌شود تا تمامی نیازهای مسافران به بهترین شکل ممکن برآورده شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403122602086
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha